CHEFS DESIGN
PAVELINNI - CHEFS DESIGN
VIDEO, FOTO, COPYWRITING & GRAFISCH ONTWERP
Voor de lancering van een lijn horecaschorten, creëerden we voor het Tongerse bedrijf Pavelinni de campagne 'Chefs Design'. Hierbij betrokken we drie Tongerse én later ook nog een Mechelse sterrenchef. We bedachten het concept 'Aprons that connect te world', waarbij elke chef zijn eigen schort mocht ontwikkelen en deze mocht noemen naar zijn favoriete culinaire stad. We werkten dit volledig uit met fotografie, video en een tweetalig magazine.
JO GROOTAERS / JAN MENTEN
AXEL COLONNA-CESSARI / DIMITRY LYSENS
COPYWRITING / GRAFISCH ONTWERP
Bij elke sterrenchef deden we een interview, waarin we vroegen naar hun favoriete stad waaraan ze fijne culinaire herinneringen hebben. Berlijn, Bilbao, Barcelona en Kopenhagen kwamen uit de bus. Meteen was de naam voor de nieuwe schortenlijn geboren. Deze interviews werden gebundeld in een tweetalig magazine (Nl & Fr).
FOTOGRAFIE
Elke sterrenchef fotografeerden we in hun eigen restaurant met hun eigen ontworpen schort. Deze campagnebeelden dienen voor het magazine, maar ook voor online communicatie.
VIDEO
Nadat we de campagne eerst bij de Tongerse sterrenchefs invulden, besloten we in een latere fase ook een video te maken bij Axel Colonna-Cessari.
PRODUCT FOTOGRAFIE
Elke schort (kort en lang) van elke nieuwe lijn brachten we in alle kleuren in beeld voor op de webshop.